tjoho! hä e jag!l

I tisdags var vi på bus/leklandet..oj va lillemannen gick igång där..hihihi Bella var ju lyckligare än lyckan själv plus att hon var där med sin bästis. Jag själv hade supersköj o inte tala om Jimmy! Vi var som barn på nytt! Annars e det som o vardagen igen,,,skönt. Jo igår blev jag bjuden tiill Mary Kay event som hör på Radisson sass..oj så lyxigt! Kommer nog att börja som konsult o säljare inom Mary Kay snart...måste bara kolla upp mina evetuellt kundkretser först...vill inte investerar i ngt. som inte ger vinst rättare sagt....tog ej med kameran o det borde jag difenitive har gjort. Så många eleganta damer o så välklädda dessa ladies var....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0