Vigselring-check!

Oh va glad jag e idag då vi var o beställde min vigsel ring....precis som jag önskat mig! O till bra pris med....o när vi kom hem så fick vi äntligen prisofferten för bröllopsmiddag...lätt oki så vi kommer nog att acceptera den men ska bara sitta o räkna igen först...vill gifta mig nu! Äntligen ser jag helt fram emot det....trodde aldrig att vi ska har råd...om man ska vara ärlig med tanken på mig som kanske ska stanna hemma med barna UTAN föräldrarpenning o a.kassan vet jag inte heller hur mycket jag får då jag varit med i knappt sex månader....men hej! så länge man lever o mår bra så finns det alltid vilja o hopp....idag e jag en optimist som ni märker....

Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0