wedding planer...

på söndag ska vi tittar på lokalen...nästan säkert på det blir Villa Belparc som ligger mitt i slottskogen. Har alltid dröm att har min bröllopsfest där. Nu blir det så att vi kommer tyvärr har två bröllops fester. Först lite stramt o traditionell m. familj o släktingar. Där allt ska ingår middag hade vi tänkt. Sedan vill vi gärna har en hejdunder fest med våra vänner som blir längre fram under sommaren. Tror nästan att Jimmy ser fram emot det mer än mig!=) Jag börjar blir lite..ännu osäker på min bröllopklänning. Har ångrat mig lite o vill nog har mer traditonell klänning nu...ja vi får ser...ska testa att lägga ut det på blogget om det finns nån som nappar....


Här skymtar man Villa Belparc i bakgrunden...Bella 06...oj länge sen
Hoppas på en fin o solig väder då...

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha, vad du ångrar dig då!!!

Är du ledig den 21 februari??

2009-01-14 @ 19:00:49
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0