Det går undan!

Antar att det är många som sitter o ute på internet nu. För loppet av tre minuter var det två "kunder" som ringde o bokade en tid för nagelförlängning hos mig!...oj...så blandade känslor..nervös men samtidig så kul! Speciellt nu när jag fått en ny uv-maskin fr. mannen som går så fort att blir klart med naglarna!

Så nästa vecka har jag fyra kunder....än så länge.....men jag tror att det är priset som lockar...250 kr för nagelförlängning med uv-gele...fransk eller naturell förlängning spelar ingen roll för mig. Det är ju nästan samma sak! Jag tränar ju bara med gele nu o eftersom jag inte har nått dyra lokalhyra så har jag råd att tar sånna här skam priser. Ingen idé att höja, det finns så många som sysslar med sånt redan. Så konkurrenter är hårda men jag gör detta som ett hobby med. Tar det på största allvar när jag väl sätter igång men ingenting som jag känner att det är det jag måste försörja mig på.

Jag har tur som har min man som stötter mig! Han låter mig håller på med det jag vill. Pusha och stödjer mig alltid!



Denna goa kund ska jag har återbesök av på måndag...det var över en månad sedan hon fick det uppsättningen ovan
men hon sa att de sitter som ett smäck fortfarande!
Nöjd kund=återkommande kund!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhhh, jag vill också :-D

2009-07-26 @ 00:12:36
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0