Jag ger upp?

vet att det e en himla tjöt om min a-kassa men gissar vad?....nej jag har inte fått igång den än...måste skaffar fler intyg...eftersom det fattades någrar månader fr. min senaste anställning så nu måste jag skaffar intyg fr. då jag var mammaledigt för över ett år sedan...intyg då jag studerade för snart två år sedan samt intyg fr. mitt gamle jobb för snart tre år sedan...ja jag andas fortfarande...o jag ger inte upp...tänk att det ska vara så jäklig komplicerar...solen skiner iaf...så det e ju bra...o så har man varit duktigt o sorterat alla diverser papper. Så nu har jag någonlunda ordning på allt...så ngt. bra blev det ändå....

Igår var vi uppe i slingan (motionsväg) intill här vi bor...duktiga lilleman som orkade går hela de branta backarna...så roligt det var...han pustade o pustade men ville inte sitta i vagnen utan går själv...oh! va jag längtar till våren där barna slipper alla tjocka termobyxor o overall o sånt...blir så cool med jogging/gympa skor som jag spanat in till de..(visar sen)...

Ha en härlig solig dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0