Kap!

Ibland kan man faktiskt göra bra kap på tradera...mestadels för mig. Det gäller att köpa saker som inte är riktigt rätt för säsongen om ni förstår. Typ kollar efter vårkläder redan i januari o så. Senaste fynd var ett par fodrade stövlor till lilleman. Tösen har en likadant som jag köpte fr. din skor i höstas o haft ett likandant förra vintern. Det gäller väl att man kan vara säkert på storlekar o det. Barnkläder handlar det om givitves. Men jag söker o köper oftast nya saker på tradera o då kan man göra ett riktig bra kap. Dessvärre har jag råkas på oseriösa köpare ett par gånger nu...ja ni vet folk som vinner ett bud o så skiter de o att betala...synd då det blir jag som betalar för annonsen sen. Men det e lite farligt samtidig då man har en tendens att flyta med vid auktionen då man lägger bud....men roligt!

Blir en prommis till torget sedan för att skicka paketer o sånt...sedan blir det inte väl inte mycket idag. Stackars killen började kl. 6 idag så han lär vara trött när han kommer hem, så jag tänkte går till torget med barna o köpa ngt. gött till honom med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0