lovely day!

Solen skiner himlen e relativ blå...oh e livet härligt då....idag har jag o barna softat hela förmiddag. Bella fick vara hemma idag då lillebror smittat henne plus det e skönt med sovmorgon sådär mitt i vecka med! Funderar på promenerar till killens jobb...en bra bit men så tänkte jag på vilket väg jag skulle tar...det finns ett antal promenad/cykel vägar dit. Men så kom jag på att han har ju sällskap till jobbet hela denna vecka av några arbetskompisar som bor i närheten. Inte vill jag promenerar hem själv heller sen....så det får blir en promenad lite senare till torget för att handlar middag o ngt. gött till teet ikväll.

Försökte ringa till IF metall a kassa i morse...tog en timme att komma fram..tills någon svara alltså...de är fulltbelastade. Kan tänka mig det. E så arg på mig själv att jag skickade arbetsgivarintyget till fel address o nu senast ännu ett fel gällande samma sak....så då dröjer det ju väl en månad till antagligen innan mina cash kommer...med tanken på alla arbetslösa så borde jag vara tacksam om jag kan får en utbetalning innan sommar! Nej positiv tänkande ska det ju vara...det finns ju folk som har det värre!

Peace!


lilleman försökte göra kullebytta (stavas?) det slutade med att han sprang o tillbaka på maddrassen ist...
hahaha...varför krånglar? när man kan gör det lätt för sig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0