Skor ångest!

Öppen tår eller stängd.....många tillfrågade svarade öppen tår..så nu je akten igång (sen länger) efter ett par snygga högklackar till bröllopet. Har inte varit ute o kikat nått i stan. Har det kommit "sommar" skor än? Det e nog lätt att hittar nu till våren med tanken på student o det. Vet att jag skrev om det förut men den e ju inte löst ännu! EN annan sak som vi vill lösa snart e VEM ska fota o videofilmar. Vet ingen alls förutom mig själv som e tekniskt av sig (mallig=) men sant....Blir nog ett köp av systemkameran men sen då vem ska fota...min tärna o bestman kan ju men de kommer har fullt upp med andra uppgifter...jaja det löser sig nog alltid....



när jag äntligen hittade en sidan som har de skor jag vill har så e det bara inom Usa....
Blää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0