JA! jag fattar svenskar!!!

var o grillade i dag på en kolonilott som mammas vännina har...hela gänget på nästan 10 pers inklusive våran småttingarna...hundarna var med oxå....på väg till en fotbollsplan intill skrek någrar "utländningar"...med kraftig brytning åt mig men jag lyckades förstår vad de skrek..."ingen hundar här!"...oki..vill inte bråka så jag gick vidare...men det kunde jag inte riktigt göra ändå då både de gamla tanten o mannen fortsätter o skriker åt mig...jag fortsätter o nonchalerade de...vill inte förstöra min dag...men så skrek gubben att DETTA e första o sista gången jag säger till dig....MEN va fan!! tänker jag..jag har ju inte sagt ett ord...det värsta e att min brors flickvän gick samma väg innan med mina föräldras hund men antagligen vågade de inte säga ngt. till henne efter hon är svensk....ohhhhh!!!! att jag alltid ska råkar ut för idioter o så blev jag arg på mig själv att jag inte öppnade käften o skäller ut de idioterna som de tror äger kolonilotterna...

varför jag tror att de inte vågade säga ngt. till min brors flickvän...för att hon är svensk tror många säkert att jag har fel men så e det...dessa oxå "utlänningar" e så fega att de bara våga skrika o bråka med folk som de tror inte kan ngt....men det e ju det där med fördomar..jag har det..det förnekar jag inte men jag tror att de flesta faktiskt har det med fast alla kanske inte vågar erkänner det...viss e det väl vanlig med liten asiatisk tjej som inte kan så bra svenska...det blir ju så att folk drar egna slutsatser...men hej THAT`S THE REAL LIFE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0