Klick! Klick!

Puh! nu e mannens smoking skjortan o Cevins "bröllops kläder" hemklickade....ohhh tänk om de inte skulle hinna i tid! Jaaa nästa bekymmer...e ute  fyra veckor i god tid...hoppas jag...snart e allt inhandlad o klart att grejja o förbereda.

Prästen har ännu inte hört av sig! Skickade en arg mail till den ansvariga för två månader sedan därefter två veckor senare fick vi samtal fr. prästen som skulle vigar oss...nonchalant o arrogant e nog de rätta ordet för honom...allt var ju så lätt o bla bla bla....allt skulle fixas en eller två dagar innan så jag skulle absolut inte tänka på det då....Ja lätt för han att säga...så strax ska jag tar o ringa den där prästen igen....

Solen skiner igen iaf.! .....bakom någrar gråa moln...

Jo! förresten så e jag o Jimmy riktiga pensionärer nu...hihihi...vi har hyrt en koloni lott i närheten så nu ska det odlas....haha så komisk då jag e en riktig stadsmänniska...Jimmy ser fram imot grillningen som vi alltid brukar blir bjudna till av alla snälla thailändskor som oxå har sina kolonilotter där...det första han vill köpa e inte spader eller kratta utan en grill....ja gött att grillar brevid sin lott fullt med ogräs...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0