kvällen....

Nu e äntligen Jimmy hemma så nu blir det någrar minuter framför datorn....tja en stund iaf....Minne min e så dålig så jag känner mig tomt i hela huvudet! Saker o papper som jag har lagt undan så bra att jag inte ens minns var jag har lagt de...

Efter massa mailande har jag lyckas tagit reda på att min underkjol till brudklänningen e framme o väntas att blir uthämta.  Hoppas det stämmer! En sak mindre att tänka på....det lustiga e att den butiken jag köpt klänningen ifrån (samma stället som fixa skrädderi arbetet) har udda öppningstider...mån-fre 12-18 o lördag 10-14 eller så....vill ogärna släpa med mig en stor underkjol på bussen så det får blir att jag får ringa till min söta tärna som kan skjutsar mig dit nästa vecka..hihihi...

Har tänkt litet smått om vi skulle tar en mini semester nånstans...ja hela familjen. Tror inte att jag skulle tycka det var sååå rolig att åka bort utan mina barn i någrar dagar...det blir ju så tomt och tyst!....Kanske dags eller weekend resa till danmark eller så...Legoland = honymoon....=)


Händiga Jimmy som fixar våran "lådan" på kolonilotten...o ja ser ni ogräset bakom...det
e våran lott det...mycket jobb men vi har ju inte bråttom heller....
känns bra att vara utomhus så barna kan springa runt o leka.....
man får hittar på ngt. när man inte har ett eget trädgård ännu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0