miss...

opss då!...glömde o skickar iväg en inbjuningskort till ett par bekanta till familjen...ja blir väl ett samtal ist. Var rolig att de man trodde inte skulle kunna komma KAN komma. Känner mig så varm om hjärtat..säger man så=)...en av Jimmys kollega hade redan hunnit frågat deras chef om han kunde vara ledig just den dan vi gifter oss. Känner mig så hedrad att folk gärna förlorar sin inkomst för en dag för att komma till våran dag!..ja krånglig skriven men ni förstår hur jag menar?=)

Prästen har äntligen hört av sig...dessvärre ringde han o var så där kaxig eller om han försökte vara skjojjig vet jag inte men det kändes dum...tja ni har väl inte ångrat er eller..hohoho....ehhh nej svarade jag kort då....blir rolig och träffa honom på måndag...nyfiken hur han ser ut o sådant...för per telefon verka han rätt flummig...fast det passar oss då vi e ganska flummiga själva..haha...

Jo ja min kära mormor i Thailand har skickat massa söta pyjamas till ungarna. De e hur söta som helst. De har massor med sånna där roliga figurer på kläderna där nere. Blir rolig när vi ska dit nästa gång! Då kommer jag med tvåbarn! haha halvutlänning kommer mina barn att blir kallad för....fast där nere säger de det på finare sätt. Inte så nedlåtande som det blir när man översätter det till svenska.

Ojdå! nu sitter lillemannen o rensa i min plånbok...bäst jag plockar upp de innan han gör sönder mitt id-kort o sånt....buse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0