Hallå!

Dan har börjat segt o soft..minst sagt...ska snart beger oss till mamsen för massor goa thaimai....väntar dessutom besök som jag egentligen inte har ork med! Taskig? det e inte besöket i sig eller personen i frågan som jag inte orkar med men det har varit stressigt vecka med massa skrikande ungar o när det e helg vill jag bara vara med mina barn...o jag vet att denna person som e på väåg till oss blir långvarig!!! Då snacka jag om imorgon!

Prövade Ben & Jerry´s chocholat and brownies igår..oj va det svider i plånboken...3 b&j på tre dagar..men ack så gott!


Kommentarer
Postat av: Petra

Det var någon som nämnde något om Nova Star utförsäljning, något du vet??!!

2009-10-11 @ 23:34:17
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0