Heavenly!!!

Ben & Jerry....ohhhhh säj ja bara..hiiihiii....när man väl börjat äta går det inte att sluta!! Mannen köpte hem strawbarry...nånting...joja cheesecake o nått i..

(inlägget ovan skrev jag igår...ibland så räcker man inte till...o tiden med=)

Hade just en kund som gjorde tippar med röda glitter på...nice!..hon ska på en rockfest på fredag...hon är en kollega till en annan kund som gjorde sina naglar hos mig förra vecka..då grön glitter på....bilder kommer...

Nu blir det Ben & Jerry igen..mumsssss caramel grej smak denna gången...8 av 10 fr. mig får den. Men strawberry med cheesecake får 10 av 10 (jag som annars inte äter jordgubbsglass)

Har det gött god folk! Hörs later!


8 av 10


10 av 10!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0