kALLtttttt

Sitter o fryser....siggen väder det har varit...ja hösten e här. Kolla efter softa koftor. Oh va mycket man behöver o vill har.

Det har varit en hektiskt vecka o även känslomässigt. Ny vecka snart o nya tuffare tag! Ska inte låta någon trycka ner mig! Vissa glömmer verkligen bort sig själva/verkligeheten. Tror att de är så överlägsna än andra bara för att de befinner sig i en "bättre" situationer än mig! Som de SJÄLVA TROR DET!...haha lustigt egentligen hur andra ser o värdera sina o andras "framgång".

Jag är lycklig över min fina familj o bara för vi inte har tiotusen tals kronor över som vissa så tror jag helt hjärtat på att VI är utan tvekan lyckligast o ärligast mot varandra....än de/den personen nånsin kommer att får uppleva med någon! Så det så....slut klagat...

Barna sitter o mysar piggilin glassar..ja glassar..e det mys så e det mys...sitter själv o kolla runt efter nya förvaring till barna. Vi har slängt så gott som allt gammalt. Nu behöver vi NYA ting till hemmet!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0