Hallå dääää....

Jobb jobb jobb...kul kul kul. Idag fick jag ledig..niceeeee...imorn o fredag e inbokad på samma förskolan jag var i fredags..de bad efter mig igen! Rolig då de kände igen o kommer ihåg mig! Sist (näst sista) gången var ju trots alls för tre år sedan som jag jobbade där...dock fick jag ett långt vik. så det var nog därför de kommer i håg mig...o det e ju inte så många asiater i bemanningen heller (2 st)...=)

Oturligt nog ska mina päron flytta tillbaka till sin lägenhet igen...har verkligen varit bortskämda när de har varit här....anledningen e att de helt enkelt saknar sitt hem som de har bott i över 20 år...men allt annat blir som vanlig..de bor ju trots allt bara gården bredvid:)...samt den hyresgästen som skulle tar över mina föräldras lägenhet hade ångrat sig så tur o oturen att de inte hann säga upp lägenheten...så nu sitter mamm o jag med för den delen o nätshoppa o leta efter snygga möbler till vårat hem...ohhh så farlig=)

P.s jag uppdaterar min hemsidan nästan varje dag så kikar in där....många nya naglar...

www.tipnails.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0