Hjälp vad har jag gjort???

Efter åtta månader av tjat o tvivel blev jag äntligen Mary Kay konsult!!! HUr rolig som helst men ändå så osäkert!!!
Jag tror till 110% på produkterna men det e den där försälja grej som liksom inte e min grej! Mannen blir då min räddning...han känner ju miljoner bekanta, vänner, kollegor etc....så han blir min kontakt till världen...hahhaha stackarn..Han får dras med på varje sak jag hittar på.

Blir nog MÅNGA herr "klasser" jag får hålla i....=)

Min unit kontor inom MK e brevid Riverton hotell...så man känner sig verkligen bortskämd o "lyxig" när man kommer till unit möterna. OTROLIGT trevliga damer o lokal. Man känner sig så kvinnlig i sin svarta dräkt/kavaj. Man gör ngt. till själen, känns det som....haha igår så sa jag till mannen att det liknar en sekt..men en "feel good" sekt där man kommer som en larv o går hem som en fjäril!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0