Jobb som väntar...

Imorgon blir det jobb 7.30 sharp!...pice of cake...hoppas jag...e ju van att går upp tidig så det blir ingen problem...gött med lite mera rutiner i mitt liv! eller rutiner o rutiner...det blir det i vanlig fall ändå ju..hihi..

Väntar på mannen min...han har hjälp någrar bekanta med sitt/sina hus senaste tre dagar...kommit hem sent sent sent o stigit upp tidigt! Till helgen ska jag tar med honom någonstans...hade jag tänkt...får ser om det blir av bara...

Måste föresten plugga liten inför "tre" tolk jobb på måndag....ska tolka i ett sjukhus...så alla termer o svåra medicinska ord använder jag liksom inte dagligen i mitt thailändska...tur man har mamsen o papsen som kan då...men enligt papperna jag fick hem (sånna som man ska tänka på vid tolk möterna) så får man har med hjälpmedel eller anteckningar som man kan slår upp vid svåra ord...det som finns på svenska...finns inte alltid ordagrann på thailändska o vice versa...

Nu blir det en dusch! Passar på när barna leker så fin med sin mormor o morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0