Mary Kay..

I går kväll gick jag på en event på Mary Kay...får ser omjag minns rätt...Överåsen på danskavägen 20 höll det i....Så fint "herrgårds aktig" stället. Dock var jag en aning trött så det blev väl en halv lyckad kväll.

Imorgon väntas nagelfix...en i för- o en i eftermiddag...men det é en dam till som vill komma imorgon med så vi får ser om jag kan tar en tredje kund då....man blir lätt trött i ögonen om inte annat..samt så har man ju två små busar som man ska tar hand om med.

Snurrig inlägg får jag bjuda på idag...känner mig så trött o sliten....donade med massa tvätt i hela förmiddag men de tar liksom aldrig slut! Ser inte alls något slut i tunnel på den fronten...¤suck¤

Nu blir en snabb lunch sen hämtar barna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0