MYCKET ändringar!!!!

Mina föräldrar har flyttat in till oss....de e så trött på Svea! Ena dag blev pappa befordrade till prouktions chef o mamma blev lovade heltid...efter semestern kom chefen o sade att de låg en halv miljon i back så eftersom mina föräldrar var sist in...så blev de först ut! Pappa o mamma får nya jobb direkt (kontakta deras förra chef)...igen...men de är sååååå trötta nu. Över tjugo år av kämpande o otur så känner de sig helt utsliten o liksom helt utan hopp...det som tog "koll" på de var nog när de hade två egna företag som de då var tvungen att jobbar så gott som dygnet runt!

Kort sagt! Jag ÄR glad att de har flyttat in till oss....eftersom jag är fortfarande arbetslös o vill så gärna studera nästa termin så blir detta perfekt! Vi hade tänkt tanken att flytta in till de först men de tyckte att det blir för jobbig för oss. De kommer nu i framtiden att pendlar fram o tillbaka till Thailand. De behöver verkligen vila!

Är så glad över BARNPASSNINGEN med..hahaha egoist..javisst men så bekvämt...med tanken på att vi har två rum som ingen av barna vill sova i...o med tanken på att vi vill gärna köpa ett hus inom snart framtid så blir detta en perfekt lösning för alla...

O jo...lite konstig e det med tanken på att jag inte bott med de i snart tio år men mina föräldrar har alltid stått mig o Jimmy nära så blir det så naturlig ändå...

Undrar ni vad Jimmy tycker?...säg så här då....så fort han fick reda på att mina föräldrar gick med på att äntligen flytta in till oss så rensade han de små rum samma kväll som han kom hem från jobbet...han blev med andra ord överlycklig...konstig va? men Jimmy har alltid vilja det..han får hemlagad mat varje dag o god sällskap...en riktig familj som han själv säger det...min tokiga man!=)

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhhh, vad roligt för er, har de sagt upp lägenheten då??

Då sparar ni ju massa pengar, härligt!!

Hur gick det med arbetsförmedlingen förresten? Och skulle ni komma nått till Borås?

2009-09-04 @ 08:56:10
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0