Nervös!!!

Imorgon ska jag jobbar på en förskolan...vet inte varför men jag é så nervös för!!...Det var inte så länge sedan jag jobbade i en förskolan...sist var väl i februari..okej ett tag sedan men ändå....

Fick välja mellan tre olika tider! Så snäll hon i bemanningen e´...hon vet att jag har småbarn osv...tog en "lagom" pass...med tanken på att de har ändrat om avdelningarna o slagit ihop de...så känns det bra att komma lite senare än den första passet...eller hur man nu ser det=)

Idag kom en kollega fr. Mary Kay o fixade sina naglar. Tog säkert över fyra timmar!!! Men jag var tvungen att tar bort gamla samt jag var super nogra då hon jobbar i vanlig fall på ett hotel där hon har massvis med kollegor som också vill fixa naglarna..så hon gör ju liksom reklam för mig med...självklart é jag ALLTTID noggra men idag så blev det en hel del tjattarande oxå=)

Så vet ni vad??? Kom på att jag numera har fyra "jobb titlar"...Barnskötare, nagelteknolog, kontakt tolk o fristående hudvårdskonsult...haha det ni!.....jag hoppas inom snar framtid kan kalla mig för förskolelärare student med!...hoppas hoppas hoppas det....skickade nämligen iväg ansökan igår...så nu håller vi tummarna va=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0