Sköj!!!

Passet på förskolan e avklarat...sköj att får jobbar med barn igen...idag blev det 1-5 avdelning. Har alltid varit skeptisk mot en sånt avdelning o idag fick jag reda o känna på hur det verkligen e...iaf. ttn litet del av verksamheten...kan inte säga att mina tidigare åsikter har förändrat...bara när det gäller pedagogernas arbetssätt bara...

Jösses...när man e upptagen då ringer telefonen stup i ett!! Igår när jag hör på med min nagelfix så ringde det heeeeela tiden...då överdriver jag icke! Likaså idag....massa missade samtal...ska inte klaga...mera jobb mera pengar!

Schemat som en gång ser tomt ut e nu ganska ifyllt nån vecka framöver....allting sker liksom med bara PANG BOM nu kör vi igång med allt liksom!...ska ju passar på att göra det man vill o arbeta nu när man é ung samt har barnpassning..flummig e inlägget idag men det bjuder jag på...

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0