Stena båt...

Ja visst ja!...det har liksom hänt så mycket saker som jag inte bloggat om men här kommer lite update.....kursen som jag tog i Sthlm är klart..e numera nagelteknolog men självklart behöver man träning hela tiden för blir så duktig som möjlig!

I tisdags tog hela tjocka familjen en dagstur fram o tillbax Gbg-Fredrikshavn...ingen höjdare i DK men i båten var maten suverän! Vi åt brunch buffe´...jätte rekommendead..så god ) 95 pix/ pers...o sedan hem tog vi middags buffé 159 kr/pers...det var värt varende öre!!! Så smaskig så jag glömde att fota buffé dock kom jag på när jag redan var inna på min dessert tallrik!

Fyndade en snygg klänning fr. DK...men det mesta shoppingen blev från båten...


Brunch...barna föredrog potatis o köttbullar...o små små muffins till efterrätt!


Strålande väder fick vi med!


Butiken bakom kom klänningen som jag köpte ifrån...


Middag buffé...dock e detta min dessert tallrik..mumsssssss...paj, grädde, ost, kex...mmmmm

Min fina man!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Verkar som Ni hade en härlig dag! :)



Ha en toppenhelg! :)

2009-09-04 @ 08:54:22
URL: http://anderspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0