Surtant! Gubbe)

Jo mötte en vän till mannens familj...han var sur (hade jag hört innan av mannens mamma...såklart!!!) för att han inte fick komma till vårt bröllop!!!

HAN har INGEN aning om att VI VILLE att han skulle komma men vi sa ju till Jimmys föräldrar att de borde fråga honom själva i ...vi kan ju inte tar ansvar för allt....så nu när han såg mig på torget så gick han bara förbi mig o när jag sedan kom "ikapp" honom igen vid busshållplatsen så blev det jag som sade hej först....han svarade att han såg mig första gången men eftersom jag gick i min takt eller vad nu var han menade..så sade han inte hej till mig...ja skumt minst sagt.....sedan blev han ännu förvånand av att veta att jag faktiskt har jobb då jag varit utan arbete ett tag....och ja?? Hur fick han reda på att jag inte hade några "FASTA" jobb längre då??? Inte så svårt att gissa vem skvaller personer var va!!

Vissa ska alltid tycka synd om sig själva o snacka skit om andra när de själva sitter hemma o vill inte umgås eller tar kontakt med oss....fy fasen va trött jag är! Två barn, jobb, familj o allt annat som höll till våran vardag...o att mannen min jobbar varannan helg är ju ingenting dessa människor tar hänsyn till heller....

Som jag många ggr. skrivit o sagt innan och jag vet att Jimmy alltid säger det med.....TUR ATT VI HAR MINA FÖRÄLDRAR O BROR O HANS SAMBO som alltid alltid alltid stöttar o ställer upp för OSS dygnet runt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0