Swoocshhhhh!!!

Så såg dagen ut för mig...."kunden" kom kl.10.30 o samtidigt som hon klev inom dörren ringde de fr. tolkförmedlingen o frågade om jag kunde tar ett uppdrag per telefon...givitves kunde jag inte säga nej..inte första gången iaf.!...så min snälle kund som egentligen skulle får ett simpelt påfyllning av gele blev kvar tills 13.30!!! I vanligt fall skulle det då tar ca. en timme...men telefon uppdraget drog på tiden...

Igår kväll fick vi fint besök av mannens jobbkompis med sambon...mannen mår liksom inte helt hundra idag om man sägs så...blev lite lite för mycket i en nästan tomt magen...=) Vi var o shoppade fina ting till hemmet innan så det blev rusning o småstressigt hem för att hinna med småplock o sånt...hade ju ingenting att bjuda på förutom vatten meloner o nötter..haha men trevligt var det minst sagt...nästa gång blir det thaimat! Mannens kollega e inte alls förtjusta i thaimat o självklart e det mitt kall att omvända honom=)

Nu ska jag/vi kojsa...tre jobb uppdrag via tolkförmedlingen imorgon...spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0